In deze CORONA-tijden heeft Rotaryclub Kluisbergen – Vlaamse Ardennen op initiatief van lid Jacques Vander Schelden besloten om aan Basisschool GO! De Wereldbrug te Oudenaarde 10 nieuwe laptops te schenken.

Deze zullen worden ingezet om kinderen uit kansarme gezinnen ook de mogelijkheid te geven digitaal onderwijs te volgen gedurende deze lockdown periode. De laptops blijven eigendom van de school en kunnen later ook ingezet worden bij kinderen die digitaal onderwijs wensen te volgen wegens langdurige ziekte. De laptops werden vandaag overhandigd aan directrice Mieke Vanmaercke.

De schenking werd gefinancierd met een deel van de opbrengsten van het fundraisingevent ‘Met Rotary midden in de Ronde’.

Service above self ❤️